Follow my blog with Bloglovin

18 sierpnia 2015

Photo mix from instagram

Hej! Mam dla Was kolejną część moich instagramowych zdjęć !



1.2.3.4. Wypad do Sobieszewa, Krynicy Morskiej, Mikołajek



4.Naszyjnik ze sklepu internetowego atdiament-ostatnio się z nim nie rozstaje


1. Neonowe adidas zx flux- długo na nie polowałam, aż w końcu są moje ! 3. Wymieniłam swoją S4 na S5 i jestem bardzo zadowolona-szczególnie z aparatu.



1. moje uzależnienie ! Sok pomidorowy PIKANTNY!-i pomyśleć, że kiedyś dziwiłam się jak moja mama może pić sok pomidorowy, a teraz sama wypijam dwa dziennie ;)



1.2.3.4. Mój wyjazd do Warszawy związany z konsultacją w Instytucie Hematologii i Transfuzjologii- trzeba łączyć przyjemne z pożytecznym 




5 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz w skórze :) z pazurem! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia:) ślicznie wygladasz:*
    miłego dnia!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia i śliczne paznokcie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo faajny mix zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń