Follow my blog with Bloglovin

06 sierpnia 2015

Lipcowe nowości

Lipiec dobiegł końca, więc lista rzeczy które kupiłam w tym miesiącu też musiała się zakończyć.  Ale nic straconego! Zaczął się kolejny miesiąc a ja już czekam na panów kurierów i moje nowości. Póki co pokaże Wam co wpadło w moje ręce w tym miesiącu .



Bardzo podobają mi się minimalistyczne sandałki zapinane na kostce i z jednym paseczkiem na stopie. Przyznaje się, że mam takie czarne, ale są one mało wygodne i na wąskiej szpileczce. Gdy zobaczyłam te na słupku od razu wiedziałam, że muszą być moje .





Nie za gruba narzutka z zaokrąglonym dołem była moim must have. Sami wiecie, że wieczory i poranki tego lata są dość chłodne a taki sweterek to idealne wyjście. Poszukuje jeszcze takiego, ale w kolorze czarnym więc jeśli ktoś gdziekolwiek widział, proszę dajcie znać !



Bardzo podobały mi się sweterki i bluzy o tym wzorze u innych dziewczyn, więc gdy zobaczyłam tą bluzę w H&M i to jeszcze sporo przecenioną wzięłam ją bez zastanowienia. Jak widzicie jest jeszcze z metką, ale już niedługo w nią wskoczę.



Biała koszula to mój kolejny must have. Jakoś nigdzie nie mogłam znaleźć takiej jaką chciałam. W końcu mi się udało! Są kieszenie z przodu, lekko lejący się materiał i krój oversize, czyli to czego chciałam.



Koszula z Mohito to spontaniczny zakup. Bardzo fajnie wyglądają jej opadające ramiona noi ten kolor. Ah!



T-shirt w kolorze białym i czarnym to moim zdaniem basic zarówno w szafie damskiej jak i męskiej. Ja lubię te o kroju oversize z lejącej tkaniny. Moim ideałem jest t-shirt z h&m. Czarny sprawdza się idealnie, więc musiałam kupić jego biały odpowiednik. czaje się jeszcze na ten w kolorze khaki.


Pewnie jak zauważyłyście na instagramie, mam hybrydę na paznokciach. Dłonie robie u kosmetyczki, ale stopy postanowiłam robić sobie sama. Zaopatrzyłam się do tego celu w lakiery Semilac. Oczywiście to dopiero początek mojej kolekcji, bo wciągnęłam się w nie jak głupia ;)
Kto wie, może jak dojdę do wprawy zacznę też sama robić sobie dłonie, czas pokaże.



Przy okazji zamawiania lakierów postanowiłam dorzucić do koszyka brakujące w mojej kolekcji pędzle Hakuro. Wzięłam ten do pudru - H55 i do rozświetlacza-H22. Sprawują się świetnie.



To by było na tyle lipcowych nowości. Piszcie co Wam sie podoba, a czego byście nie kupiły. Jakie kolory lakierów Semilac polecacie. I jakie pędzle sa waszym must have w codziennym makijażu.

Buziaki !

8 komentarzy:

  1. Sandałki są super :) Warto mieć takie klasyczne buty :) Ja sama posiadam podobne, ale na koturnie i przyznam, że całkiem nieźle się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sandałki! A bluzę z H&M też mam, ale nie wiedziałam, że jest to typ Oversize i nie czuje się w niej za dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne buty a przede wszystkim hybrydowe nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne buty, a melanżowy sweterek podobny ostatnio nabyłam w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nice as always, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing selection!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No też już myślałam o krawcowej i chyba faktycznie tak zrobię :)

    OdpowiedzUsuń