Follow my blog with Bloglovin

18 marca 2015

GREY COAT & BLACK SNEAKERS


Cześć wszystkim ! Ostatnio na moim blogu mało się dzieje, a jak już coś ostatnio dodałam to były to bardzo eleganckie stylizacje, na specjalne wyjścia. Nie chce, żebyście pomyślały, że dodaje posty tylko ze specjalnie opracowanymi stylizacjami. W żadnym wypadku ! Dziś wiec wrzucam kilka zdjęć z moim wczorajszym zestawem. Jest to mój codzienny outfit. Idealnie sprawdza się w pracy, na popołudniowy spacer, zakupy, czy na kawę z przyjaciółką. A Wy jakie macie pomysły na ten zestaw? Gdzie jeszcze byście go założyły?

Zapraszam do oglądania i komentowania!

płaszcz - H&M
sweterek - ZARA
spodnie - BERSHKA
buty - BIEDRONKA
szal - RESERVED
torebka - DEEZEE
biżuteria - YES






















7 komentarzy:

  1. Śliczny płaszczyk i paznokcie! :)
    Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aGUUUSIA PIĘKNIE

    OdpowiedzUsuń
  3. I Like your blog very much! I found your posts very interesting! And also I like your beautiful photos! I know that blog requires much time, but keep doing it!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek masz reeeeweeelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na początek paznokcie i szal - zachwycają mnie! Piękny płaszcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam prosbe jesli masz troche wolnego czasu to czy moglabys poklikac w moje linki, nawet raz...bylabym ogromnie wdzieczna, jesli nie to rozumiem i przepraszam za zawracanie glowy

    OdpowiedzUsuń