Follow my blog with Bloglovin

18 lutego 2015

Valentine's Day

Dziś przychodzę do Was ze stylizacją walentynkową. Tego dnia nie zdecydowałam się na tradycyjną czerń czy czerwień, a na biel. Sukienka o kroju literki A to ostatnio mój ulubiony wybór jeżeli chodzi o sukienki. Moja jest skromna i klasyczna, dlatego od początku wiedziałam, że przyda mi się do niej duży naszyjnik. Od dłuższego czasu podobał mi się ten z Zary, wiec postawiłam na taki sam tylko w czarnej wersji. Całość dopełniły czarne klasyczne szpilki na platformie i czarna prostokątna kopertówka(moja ulubiona).
Jak Wam się podoba moja walentynkowa stylizacja?










PS Co myślicie o mixie zdjęć w następnym poście? Trochę mi się ich nazbierało ;)





12 komentarzy:

  1. wyglądasz pięknie Aga! <3
    pewnie, że dodać mix zdjęć:) lubię takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie i niesamowicie kobieco.po prostu nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie, elegancki, kobieco i z klasą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz jak księżniczka z bajki! :) Chudniesz w oczach! :)
    Czekam na mix koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny Look! Naszyjnik jest cudnyyy, b.mi się podoba ;)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam biel, zdecydowanie ją wolę od czerwieni ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zjawiskowa sukienka ;)
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ty pięknie wyglądasz w tej grzywce!

    OdpowiedzUsuń