Follow my blog with Bloglovin

03 stycznia 2015

New Year's Eve

Dziś przychodzę do Was z Sylwestrowa stylizacja. Zdjęcia zrobione na szybko, ale chciałam pokazac Wam jak wyglądałam. Przy szukaniu sukienki miałam postawiony jeden cel : ma być CZERWONA. Ta przyciągnęła moją uwagę krojem, lekkim lejącym się materiałem i ładnie wykończonymi rękawami. Od początku wiedziałam, że jedyne buty jakie mogę i chce do niej założyć to czarne szpilki z czerwoną podeszwą. Jeżeli chodzi o dodatki zdecydowałam sie na delikatną złotą biżuterię w postaci łańcuszka, kolczyków i bransoletki z czarnych kamieni ze złotym elementem. Niestety nie uchwyciłam na zdjęciach czarnej prostokątnej pikowanej kopertówki, która była dopełnieniem całości. a wy co myślicie o mojej stylizacji?











9 komentarzy:

  1. super - wysmakowana, szyk i elegancja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna fryzura i sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Do twarzy Ci w czerwonym :) Pięknie wyglądałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna fruzura :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ta sukieneczka, czerwień to Twój kolor! Piękna fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, pięknie! ślicznie Ci w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) Świetny wpis :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń