Follow my blog with Bloglovin

21 listopada 2014

Rossmann 1+1


I ja obok Rossmannowej promocji nie mogłam przejść obojętnie. Na wielu blogach, instagramach, facebookach widziałam wasze zdobycze, więc postanowiłam pochwalić się moimi. Może któryś z moich zakupów wpadnie Wam w oko i postanowicie same go sprawdzić.
 Zapraszam do obejrzenia zdobyczy ;)




 1.Rimmel Lasting Finish 25 Foundation. Świetnie kryje, co dla mojej mieszanej skóry jest podstawą.



 2.Rimmel Stay Matte. Świetnie matuje, jest bardzo naturalny, nie tworzy efektu 'tapety' na twarzy.



3. Wibo Primer Base. Nie używam jej codziennie, ale od czasu do czasu jednak jestem bardzo zadowolona. Makijaż utrzymuje się naprawdę dłużej i ładniej prezentuje się dzięki niej na buzi.



4.Maybelline The Colossal Volum' Express. To moja ulubiona maskara. Lubie z nimi eksperymentować, ale zawsze wracam do tej. Moje rzęsy są z niej zadowolone ;)


  
5. Rimmel Lasting Finish by KAte Moss . Lubie szminki, wiec przy okazji promocji postanowiłam się w nie zaopatrzyć. Wybrałam mocne matowe kolory, bo takie lubie, ale też nie moge jakoś znaleść żadnej nude:(



6.Rimmel Moisture Renew. To ta w fioletowym opakowaniu. Ma piękny kolor i świetnie nawilża, mam wrażenie że jest połączona z jakimś balsamem nawilżającym.





Jak podobają Wam się moje zakupy? Może któraś z Was z nich korzysta i może powiedzieć o nich coś więcej ze swojego doświadczenia? Piszcie co Wy dorwałyście w Rossmannie !
Buziaki!

1 komentarz:

  1. fantastyczne zakupy ;) bardzo mnie ciekawi ten podkład, bo nigdy go nie mialam ;)

    OdpowiedzUsuń