Follow my blog with Bloglovin

27 listopada 2014

mój manicure hybrydowy krok po kroku (hybrydy)

Dziś postanowiłam, że pokaże Wam jak robiłam swoje pierwsze hybrydy krok po kroku.

Potrzebne będą:


1.Żel base&top
2. Lakierożel w wybranym kolorze
3. Cleaner do odtłuszczania i przemywania masy.
4. Blok polerski
5. Kopytko do odsuwania skórek 
6. Waciki



Krok po kroku:

1. Odsuwamy skórki kopytkiem.


2. Matowimy delikatnie całą płytkę blokiem.
.

3. Paznokcie przemywamy płynem Cleaner


4.  Nakładamy cienką warstwę base&top. Utwardzamy w lampie UV 36 W przez 2 minuty. Nie przemywamy!

  

5. Nakładamy cienką warstwę lakierużelu . Utwardzamy w lampie UV 36 W przez 2 minuty. Nie przemywamy!
Jeżeli jest taka potrzeba nakładamy drugą cienką warstwę . Utwardzamy w lampie UV 36 W przez 2 minuty. Nie przemywamy!



6. Nakładamy cienka warstwę base&top. Utwardzamy w lampie UV 36 W przez 2 minuty. Przemywamy masę płynem Cleaner.
  




I gotowe!!!



6 komentarzy:

  1. efekt jest cudowny, brakuje mi tylko odtłuszczacza

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Marzeno, nie jestem w stanie Ci nic polecić, bo sama mam narazie tylko 2 lakiery hybrydowe: ten czerwony ze zdjęć i ecru z tej samej firmy. Czerwony trzymał mi się 2 tygodnie, bo w jednym 2 paznokciach podeszło powietrze i musiałam je zciągnąć, a ten ecru to wgl jakaś tragedia! Wytzymał chyba 2 dni :)
      Czaje się teraz na lakier hybrydowy IBD bo widziałam u innej bloggerki że ich używa :)

      Usuń
  3. looks so good!

    p.s. enter my Daniel Wellington giveaway!
    devorelebeaumonstre.com xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne paznokcie. Sama sie zastanawiam nad hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zaczynam ''zabawę'' z hybrydami, jednak zawsze mam problem z usunięciem/odsunięciem skórek, mój preparat nie działa dobrze. Polecasz może jakiś produkt, który działa? Zapraszam również na mojego bloga i proszę o szczerą opinię. Z góry dziękuję za odpowiedź i ewentualne odwiedziny :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń