Follow my blog with Bloglovin

31 października 2014

Say You Love Me

Dziś mam wolne od pracy, ale wiecie jak to jest, w domu zawsze znajdzie się tysiąc rzeczy do zrobienia. I ja dziś mam podobnie. Od rana siedzę nad pisaniem pracy na studia na zmianę z robieniem obiadu i sprzątaniem.  Jedynie obiad mam już zrobiony i czeka tylko na wrzucenie do piekarnika haha  Próbując troche uciec od obowiązków postanowiłam wrzucić dla Was post ze stylizacją. Piszcie jak Wam się podoba ! Buziaki

ramoneska - H&M
bluzka - Sinsay
spodnie - Reserved
botki - Ray
torebka - nn
zegarek - Geneva







3 komentarze:

  1. super spodnie :) ładnie Ci w tym warkoczyku ;) Ja też się rozdwajam, ale my- kobiety mamy chyba już wrodzona podzielność uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. unusually cool blog ..
    I most like to visit this blog

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie wole Cię w takiej 'rockowej' stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń