Follow my blog with Bloglovin

15 października 2014

Rolling In The Deep

Szarą ołówkową spódnicę miałyście okazję widzieć w serii postów z nią w roli głównej. Ale tak na prawdę moim 'must have' była czarna ołówkowa spódnica. Ta również pochodzi z Sinsay'a i kosztowała grosze, bo nie całe 30 zł. Kupując ją myślałam właśnie o założeniu jej do tej przepięknej limonkowej bluzki z baskinką i wstawką z siatki na plecach. Gdy zobaczyłam ja na Vinted nie mogłam się jej oprzeć, ale chyba mi się nie dziwicie.


Mam pytanie do dziewczyn, które odwiedzają mojego bloga i również są o większych rozmiarach ( i nie tylko ). Jakie zestawy chciałybyście tu zobaczyć? Chcecie coś konkretnego, z jakąś częścią garderoby? A może macie ochotę na jakich post o innej tematyce?
Piszcie w komentarzach i odzywajcie się, nawet jeśli nie macie blogów. Ja odpisze na każdy komentarz :)


bluzka - Atmosphere 
spódnica - Sinsay
buty - Atmosphere 









10 komentarzy:

  1. ale boska bluzka, cudowna! Połączenie ze spódniczką na duży plus! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. aga super wygladasz... choc na nie ktorych zdjeciach wyglada jakby ta bluzka byla na Ciebie za duza?.... albo to mi sie tak wydaje nie wiem:))) a jesli chodzi o tematyke to z checia zobaczylabym cos na sportowo z trampkami...a moze tylko tak jak faktycznie chodzisz na codzien?..a nie specjalnie cos tylko na bloga:) plus z checia zobaczylabym cos innego na blogu nie tylko mode ...ale i urywki z zycia codziennego jakas relacja w zdjeciach z chwil zlapanych np w domu, pracy czy na miescie ze znajomymi:) Pozdrawiam Małgoś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no faktycznie, ostatnio schudłam, ale chciałam pokazać Wam bluzkę, zanim ją sprzedam, bo taki mam plan:)
      a co do postów to postaram się coś takiego dodać, zwykłego, codziennego, ale uprzedzam, będzie nudno, bo lubię klasykę :)

      Usuń
  3. hmm widac ze zdjecia specjalnie do bloga...ahh te slady na kostach po skarpetkach:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo zdjęcia były robione specjalne na bloga. i sory za te ślady, ale to było na szybko po pracy, dlatego tak wyszło ;)

      Usuń
  4. Loooove the top xxxxx
    You are welcome to visit my blog -- http://www.mlleepaulettegirl.com/
    Message me on insta -- insta@mlleepaulettegirl.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ta bluzka robi wrażenie ;) świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna bluzka ♥ robi wrażenie :)!
    P.S.
    zapraszam na konkurs z Oasap :)
    http://www.likemywholefashion.pl/2014/10/wygraj-sweter-z-oasap-u-mywholefashion.html

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczna bluzka :) Cały zestaw super, podoba mi się połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń