Follow my blog with Bloglovin

27 października 2014

Nobody

Witajcie! Za oknami już jesień w pełni. Pogoda dopisuje, więc postanowiłam 'pstryknąć' kilka zdjęć i dodać dla Was post z już jesienną stylizacją. Czarna marynarka jest już Wam dobrze znana, bo kilka razy pokazywałam ją na blogu. Pod nią wrzuciłam zwykły czarny t-shirt.  Spodnie w kolorze hmm khaki? są moją zdobyczą z sh. Pierwotnie miały proste, a nawet szerokie nogawki, więc postanowiłam je trochę zwęzić. Czarne botki kupiłam w Rayu, były zakupem na szybko, gdy zauważyłam, że nie mam butów 'przejściowych' czyli na jesień. Torebka to jeden z moich ulubionych zakupów. Długo czaiłam się na torebkę wyglądem przypominającą tą od Celine, aż w końcu znalazłam  i to za ok 40 zł !


marynarka - Next(sh)
bluzka - Sinsay
spodnie - George(sh)
botki - Ray
torebka - DeeZee
zegarek - Geneva

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz