Follow my blog with Bloglovin

18 września 2014

We Found Love | szara ołówkowa spódnica cz. ostatnia

Hej dziewczyny. Dziś już ostatni zestaw z serii tych ze spódnicą. Możecie odsapnąć, nie będę Was już nimi męczyła ;) Zastanawiałam się czy w ogóle jeszcze go dodawać, ale skoro już jest, to dlaczego nie? Dzisiejszy zestaw jest całkowicie inny niż ten z ostatniego postu.  Moim zdaniem idealnie nadawałby się na randkę bądź jakieś wieczorne wyjście do klubu. a Wy co myślicie? Gdzie byście się tak ubrały i czy w ogóle?;)


bluzka - nn | spódnica - sinsay | sandałki - elilu  | torebka - deezee





5 komentarzy:

  1. Pięknie! Kobieco, kształtnie i seksownie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie :) Ja ostatnio przymierzałam spódniczkę ołówkową, bo bardzo spodobały mi się Twoje stylizacje, ale jakoś uznałam, że niezbyt ładnie wyglądałam i nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli założyłabyś na górę sweterek, to na jakiś wypad do kina, z żakietem do pracy, a bez, tak jak teraz? na wieczorne wyjście :) Super pomysł z tymi postami

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja ;) Ale z Ciebie piękna kobietka ! :*

    OdpowiedzUsuń