Follow my blog with Bloglovin

24 września 2014

Sinsay Galeria Warmińska

Wiecie dobrze, że Sinsay to jeden z moich ulubionych sklepów więc bardzo ucieszyło mnie, że już po raz drugi zostałam zaproszona na otwarcie tego sklepu. Miało to miejsce 5 września podczas otwarcia Galerii Warmińskiej w Olsztynie. Jak to zawsze bywa w tym sklepie, atmosfera była świetna. Organizatorzy przygotowali się doskonale, były konkursy, budka ze zdjęciami, dj. Sklep powitał nas nowa jesienna kolekcja, która jak najbardziej przypadła mi do gustu. Luźne bluzki, dresowe spodnie, koszule w kratę, sportowe sukienki to ubrania niezbędne na obecną porę roku i własnie takie serwuje nam Sinsay. Niżej wrzucam małą fotorelacje z event'u i  życzę miłego oglądania.












3 komentarze:

  1. Sinsay to naprawdę fajna sieciówka :)
    Pięknie wyglądałaś! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że zostałaś zaproszona na otwarcie sklepu ;) i nie dziwie się, bo pięknie prezentujesz ciuchy z tego sklepu ;) Lubię go, ale nigdy nie wiem co mam wybrać, bo bardzo dużo fasonów tam jest. Mam z sinsay świetne adidasy, które mi naprawdę dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń