Follow my blog with Bloglovin

09 września 2014

Bang Bang |szara ołówkowa spódnica Vol.2

Pora na zestaw numer 2. Czyli na kolejną odsłonę moich poczynać z obcisłą spódnicą. Jednak tym razem połączyłam ją trochę inaczej niż poprzednio. Zaryzykowałam i założyłam do niej sportowe buty! Air Maxy ! Wiem, wiem, że jedni mogą być za a inni przeciw.Nie każdy akceptuje spódnice i sportowe buty, ale właśnie dlatego to robię, żeby każda z Was sama doszła to tego czy jej to pasuje, czy nie . Jednak mam nadzieje, że nie jest tak źle i że nie posypie się lawina negatywnych komentarzy ;)

Zestaw nr II



koszula - new look(sh) | spódnica - sinsay | adidasy - air max | pierścionki - h&m






3 komentarze:

  1. Jak dla mnie połączenie całkiem w porządku :)
    Ale pierścionek niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem fajnie ;) Buty nie są w krzykliwym kolorze, więc spoko ;) Jenak ze szpilkami byłoby też cudnie! ;)

    OdpowiedzUsuń