Follow my blog with Bloglovin

30 sierpnia 2014

On the floor

Cześć Dziewczyny ! 
Mam nadzieje że czekałyście na kolejnego posta? No i właśnie dziś się doczekałyście !

Zestaw niby letni, ale po narzuceniu marynarki, śmiało można się tak ubrać obecnie, kiedy jesień stara się wtargnąć dużymi krokami ;)  
Spodnie z C&A to mój ulubieniec tego lata .
 Mogłabym chodzić w nich codziennie. Wygodne, lekkie, przewiewne, a przede wszystkim MODNE ! 
Kto by pomyślał, że wzory pasują też dziewczynom noszącym rozmiar większy niż 40 ?! 
Żeby nie przekombinować, na górę wybrałam zwykły t-shirt, ale za to w świetnym kolorze. 
Reszta to sandałki na słupku i naszyjnik w tym samym odcieniu różu.









Już na dniach czeka Was seria postów, pokazująca kilka stylizacji, w których główną rolę będzie grała ołówkowa spódnica midi. Pokażę, jak można ją nosić na przeróżne sposoby i że nie tylko 'S-ki' wyglądają w niej dobrze . Jesteście ciekawe?

6 komentarzy:

  1. Agnieszka ślicznie wyglądasz! Musimy się spotkać w końcu na kawę czy na jakieś zdjęcia :)
    Podoba mi się Twoje podejście do mody i nie mogę się doczekać aż pokażesz spódniczkę midi w Twoim wydaniu! :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne polaczenie kolorystyczne przelamane ciekawym printem za co plus';]

    zapraszam w wolnej chwili do siebie http://nattalja.blogspot.com/2014/08/tidestore.html


    Pozdrawiam Nattalja

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz :) dobrałaś super kolor tej koszulki i naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mi się podoba kolorystyka!! I spodnie cudowne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem całkiem ;-) ;spodnie bardzo fajne; też lubię taki fason.
    Przejrzałam Twojego bloga i mam tylko jedno zastrzeżenie-czemu od stycznia nie ma postów?! :-(

    OdpowiedzUsuń