Follow my blog with Bloglovin

14 lipca 2014

Nowości w szafie


Dawno mnie tu nie było, ale za to mam dla Was sporą dawkę nowości w mojej szafie. Piszcie co Wam się podoba, a co nie ;)


1. Spodnie pochodzą ze sklepu C&A, kupiłam je na wyprzedaży online. Wzorzyste to lekkie, luźne spodnie idealne na upały, a te czerwone to jegginsy. Już planuje kupić kolejne wzorzyste, ale może poczekam na kolejną promocje ;)


2. Obie bluzki to łupy  z sh. Szarą wzięłam ze względu na te świetne łańcuszki, a tę drugą na kolory i klasyczny krój.


 3.Te pochodzą z cropp'a i jestem z nich bardzo zadowolona. Są bardzo wygodne i świetnie wyglądają ! Jakoś nigdy nie mogłam przekonać się do tego sklepu, ale zmieniłam zdanie, serio !


4. Zwykłe tiszerty kupiłam w h&m. Chciałam też czarny, ale uwierzycie, że już nie było ?! :(


5. Skutki sobotnich zakupów. Żółtą koszulkę kupiłam za 9.99 a różowy neonowy sweterek za 19,99. Doszłam do wniosku, ze Sinsay to chyba moja ulubiona sieciówka.


6. Perełki z vinted czyli dwie koszule i sukienka . 


7. Kolejne łupy z sh - czarna, plisowana sukienka, bordowa aksamitna. Ten fioletowy ciuszek to bluzka z baskinką, a różowy neon to zwykła koszulka.


8.Ta bluzka już dawno mi się podobała, a o torebce marzyłam, dlatego gdy zobaczyłam na nie promocje od razu zamówiłam. Okulary pewnie znacie. Tak, tak to okulary z Biedronki ! 


9.Sandałki przyszły dzisiaj. Podobnie jak dwie rzeczy ze zdjęcia wyżej pochodzą z Deezee.


Jak Wam się podobają moje nowości? Z czym powinnam je nosić?
Chętnie poczytam Wasze propozycje !
Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. O kurcze kochana, ale się obkupiłaś :D Zazdroszczę wielu rzeczy, ale najbardziej chyba tych koszulek z croppa i torebki :D Szara bluzka z seondhandu mistrzowska :) Chyba muszę się wybrać do Olsztyna na jakieś zakupy :D Dużo promocji jest? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. faaajne ciuszki ;) a jegginsy gdzie kupiłaś ? szukam takich marmurkowych a nigdzie nie moge znaleźć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne sandałki:)
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na stylizacje z tymi ciuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo mam taka sama torebke ! :) swietne nowosci nie moge sie doczekac stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie się czyta Twoje notatki ,az się uśmiechnęłam do monitora , haha "tak,tak to okulary z biedronki" jestes najlepsza <3 zostaje tu na dłużej, a zakupy cudowne ,tez marzy mi się taka torba,zobaczę moze jeszcze sa na DeeZee,pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń