Follow my blog with Bloglovin

20 lipca 2014

Nowości Sinsay

Postanowiłam jeszcze skorzystać z ostatków wyprzedaży w Sinsay'u. A wiecie już pewnie, że lubię ten sklep. Już jakiś czas czatowałam na te rzeczy, aż w końcu się zdecydowałam.



W koszuli zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Jej neonowy kolor, krój i kieszonki, ah ! Bardzo lubię mgiełki. Musze jeszcze tylko wymyślić, co będę zakładała pod nią, bo niestety do pracy nie mogę jej tak nosić.


Bluzę wzięłam ze względu na jej krój. Jest luźna i idealnie będzie wyglądała w sportowych jak i bardziej klasycznych zestawach. Też jest żółta.


Spódnice kupiłam z myślą o pracy, ale i nie tylko. Będzie idealna do krótszych bluzek i bluz jak np ta wyżej. Potrzebuje jeszcze czarnej, ale nie było już mojego rozmiaru :(



I to by było na razie na tyle. Niedługo spodziewajcie się nowego postu - ze STYLIZACJĄ :D
buziaki:*

7 komentarzy:

  1. neonowa koszula bardzo fajna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko fajne i czekam na stylizację ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mogę doczekać stylizacji! :) Świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaa rewelacja <3 uwielbiam zakupy!

    OdpowiedzUsuń