Follow my blog with Bloglovin

31 lipca 2014

Ciao Bella


Dziś Agnieszka w jasnych kolorach ! 
Brak koloru czarnego, no chyba, że na włosach ; ) 
Bluzka, jakby ktoś pytał- kupiona na wyprzedaży za 20 zł, a spodenki dostałam od sklepu Lola jakiś rok temu. Trampki kupiłam wczoraj, nie są takie jak chciałam, ale nie będę wybrzydzała 
( Tak, wiem, mam grube nogi i cellulit i nie powinnam nosić szortów :) )



bluzka - cropp | spodenki - lola | trampki - bazarek | okulary - biedronka | zegarek - edibazzar











BUZIAKI ! 


10 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba :) Na luzie, sportowo i JASNO :D Bardzo fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz super! Uwielbiam takie letnie stylizacje. :)

    Pozdrawiam,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem masz fajne apetyczne kształty....troche cialka nie za duzo...sama bym chciala tak wygladac:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi, ale nie ma co przesadzać, ani w jedną, ani w druga stronę :) ja mam TROCHĘ za dużo ciałka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo kobiet ma cellulit, nawet te szczupłe :) A Ty jesteś ładną, zadbaną kobitką i pamiętaj o tym:) Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Ci w tych kolorkach! Czekamy na więcej takich kolorów w Twoich stylizacjach! :D Sama jestem podobnej postury wiec chętnie podpatrzę parę fajnych stylówek w Twoim wykonaniu :) Także czekam na częstsze posty hihi :D Miłego wieczoru Agnieszko! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne masz szorty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a cute top <3 I love your shades as well xxx
    You are welcome to visit my blog -- http://www.mlleepaulettegirl.com/

    OdpowiedzUsuń