Follow my blog with Bloglovin

11 marca 2014

No woman no cry


Wiem, że zdjęcia nie są zachwycające, ale bardzo chciałam już coś dodać. 
Mam nadzieje, że uda mi się wrócic do regularnego blogowania mimo przeciwności losu.

Zestaw powstał z kamizelki, którą pokazywałam Wam w ostatnich nowościach, pięknego cardiganu przewlekanego złotą nitką z sh i botków z Vubu.

Niedługo też zamieszcze relacje z III spotkania warmińsko - mazurskich blogerek, które odbyło się w dzień kobiet. Mam nadzieje, że nadal będziecie do mnie zaglądać mimo tego, że opóściłam Was na jakiś czas ;)
Teraz życzę Wam miłego wieczoru i do usłyszenia :*







  no  woman no cry
 


11 komentarzy:

  1. No ja oczywiście będę cały czas zaglądać obowiązkowo! :* Wracam do zdrówka i lecimy w wolnym czasie na jakieś foteczki :D
    I nadal jestem zdania, że kamizelka jest super! :) Może kiedyś w nasze rączki wpadną takie jak te z Mosquito <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jak dla mnie idealnie ze sobą współgra!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie;)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jesli Ci się spodoba;)
    www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  4. super:) fajna kolorystyka!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie zestawienia kolorystyczne, bardzo fajna torba ;)

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zestaw w sam raz na nadchodzącą wielkimi krokami wiosnę :)
    szkoda, że ja o tych spotkaniach warmińsko-mazurskich, dowiaduję się zawsze po fakcie :)

    OdpowiedzUsuń