Follow my blog with Bloglovin

29 grudnia 2013

Sukienki na sylwestra bądź studniówke

Witajcie . Na początek mojego powrotu odaje post wydaje mi się dość na czasie, a mianowicie propozycje sukienek na sylwestra bądz studniówke. Ja swój bal już miałam, ale przedemną sylwester. Swoją sukienke już mam. Na pewno pokaże Wam jej zdjęcia :) A teraz porcja zjęć i inspiracji :
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27

28

29

30.

31.

32.

33.

34.

35.

36.

37.

38.

39.

40.

41.


I jak Wam sie podobają moje propozycje? Która sukienka najbardziej przypadła Wam do gustu? Piszcze ! 
Buziaki :*

6 komentarzy:

  1. 19 jest prosta i sliczna:) troche balabym sie zalozyc dluga sukienke, bo nie jestem zbyt wysoka;c

    OdpowiedzUsuń
  2. 1, 2, 4, 5, 19 i 35 to moje faworyty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. 8 mnie powala ale ... chyba nie mialabym az tyle odwagi:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Boa tarde galera, provavelmente um torpedo web gratuito está cada vez mais oneroso devido a restrição das operadoras móveis. Há ainda os serviços que prometem entregar meu SMS mas quase nunca chegam ao usuário final. Alguns como o Mundo oi e o Oi Torpedo funcionam mas e para as outras operadoras? E os que dizem que enviam e nada chega. Para onde está indo as meus torpedos? E para a Tim, Vivo? Alguma Idéia? Ou significa ter de comprar?. É só um desabafo, realmente está difícil achar dicas para mandar SMS sem custo.
    jeux gratuit

    OdpowiedzUsuń
  5. niezwykle inspiracje! nadadza sie rowniez w okresie karnawalowym!
    z przyjemnoscia obserwuje!
    w nowym roku zycze samych sukcesow!

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd jest sukienka numer 1? Bo naprawdę bardzo mi się podoba... :)

    OdpowiedzUsuń