Follow my blog with Bloglovin

13 października 2013

marynarka we wzory atmosphere

Dziś mam dla Was zestaw z piątku ; ) Pogoda dopisywała, więc postanowiłam wskoczyć w marynarkę z rękawem 3/4 i na chwile dałam odpocząć grubym swetrom. Kupując wdzianko nie byłam pewna jego kroju i szerokich ramion, ale ostatecznie szale przeważył jej uroczy wzór. 
Podobnie zrobiłam z butami. Botki zostały w domu, a ich miejsce zajeły na ten dzień moje ulubione, przesłodkie mokasyny z kokardką. Całości dopełniła złota biżuteria w postaci zegarka i delikatnego pierścionka.

Plan na dzis to przeszperanie allegro i znalezienie jakiś ciechawych ubrań na sezon jesienny. A co jest Waszym 'must have' na tegoroczny chłodny okres? Podpowiadajcie !









2 komentarze:

  1. Dla mnie must have to nowe glany haha :D
    Ślicznie wyglądasz ;) ja bym w takich wzorkach wyglądała jak stara baba, Ty zaś wyglądasz naprawdę dobrze ;) do tego fajnie dopasowałaś resztę. Troszkę baletki odchodzą od całości, ale lepsze takie, niż czarne, wtedy by Ci się nóżki zlewały z butami, więc nie jest źle. Ogólnie to mi się podoba :) buziaki

    OdpowiedzUsuń