Follow my blog with Bloglovin

10 sierpnia 2013

Wedding day part II / Sinsay dress

Witajcie kochane. Przyszła pora abym pokazała Wam moją stylizacje z poprawin. Jak pewnie widziałyście mój zestaw z wesela był raczej elegancki i ograniczony kolorystycznie, tak poprawinowy look jest bardziej kolorowy i mniej oficjalny. Sukienka pochodzi z kolekcji  Sinsaya, kupiłam ją jeszcze na otwarciu. Balerinki dorwałam na wyprzedaży w h&m a naszyjnik kupiłam w moim ulubionym internetowym sklepie Lola . Jak podoba Wam się moje połączenie mięty z różem? Dawajcie znać ; )














5 komentarzy:

  1. moim zdaniem stylizacja bardzo fajna...ale sukienka zbyt opięta... zwłaszcza w pasie. lepiej wyglądałaś na ślubie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz:)
    sukienka bardzo ładna i faktycznie pasuje ci ten kolor
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń