Follow my blog with Bloglovin

06 sierpnia 2013

wedding day / lola dress

Wesele, wesele i po weselu. Oczywiście nie moim. Ale zdjęcia stylizacji wypada dodać :) Uznałam, że na ten dzień idealna będzie sukienka, ktorą dostałam od sklepu Lola. Elegancka, ale nie nudna. Wzbudziła dość duże zainteresowanie, oczywiście pozytywne :) Czułam się w niej świetnie, była bardzo wygodna. Zastanawiałam sie jakie dodatki do niej dobrać, aby nie odwrócić od niej uwagi. Wtedy na allegro znalazłam te piekne sandałki z Zary. Dość długo szukałam też naszyjnika, dość dużego, ale długiego aby nie skrócił mi szyi i wydłużył sylwetke. Przeszukałam prawie wszystkie sieciówki, aż w końcu znalazłam odpowiedni na allegro.  Jak Wam się podoba ?

sukienka - Lola
naszyjnik / szpilki / - allegro
kopertówka - nn




14 komentarzy:

  1. Klasycznie i pięknie :))
    zapraszam do mnie moodyinspiration@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie sukienka świetna :) Pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. biel na ślub? :)
    nie ma to jak allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest biel, bo pastelowy zółty, daleko mu do bieli :)

      Usuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz, elegancko i z gustem.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczna stylizacja !!!! Mam podobną figurę i dzieki temu ,że odkryłam Twój blog zaczełam wierzyć ,że moda dla ludzi o krąglejszych kształtach też istnieje. Niezmiernie sie z tego ciesze!!! i bardzo Ci za to dziekuje :)

    ps. Jakbyś chciała sprzedać sukienkę to daj znać ;) bo na stronie sklepu juz tylko rozmiar 38 ;( niestety ... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najmilszy komentarz jaki dostałam ! W końcu spełnia się moja misja prowadzenia bloga, chce aby większe dziewczyny też się fajnie ubierały a nie tylko wyciągniety dres i bluza, albo jakieś beznadziejne tiszerty ze sklepu dla XXXL :)

      Wiesz, będzie mi dużo łatwiej jesli wymyślisz sobie jakąs ksywke lub imię, abym mogła się do ciebie zwracać :)

      Usuń
  6. na imię mam Magda ;) jeśli będziesz chciała sprzedać sukienkę to mój meil ;)
    stylizacja jest naprawdę śliczna!!!!


    mmk912@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, zapamiętam że będziesz pierwsza w kolejce :)

      Usuń
  7. Pierwsza klasa <3 .Popieram przedmowczynie,mozna wygladac swietnie nie tylko noszac xs/s czy m :***

    OdpowiedzUsuń
  8. piękną miałaś sukienkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Stylóweczka ;) Zapraszam do mnie http://jblogstyl.blogspot.com/ ;)
    + dodaje liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń