Follow my blog with Bloglovin

28 sierpnia 2013

Spódnica MurderNov / Czarna Marynarka / Czerwone Szpilki

W dzisiejszym poście chce pokazać Wam spódniczke, która leżała u mnie w szafie już jakiś czas, ale jakoś nigdy nie mogłam się zdecydować na jej założenie. Sama nie wiem co mnie powstrzymywało: jej oryginalny wzóry czy to, że jest krótka? Doszłam jednak do wniosku, że będzie idealnie pasowała do mojej czarnej marynarki z czerwoną podszewką i do czerwonych szpilek . A Wy co sądzicie?

marynarka - nn
bluzka - h&m
spódniczka -murdernov
szpilki - ko-moda
biżuteria - allegro









6 komentarzy:

  1. podziwiam Cię, że chodzisz w takich szpilach, ja bym się zabiła :) do tego mam dość sporą nadwagę i od razu siada mi kręgosłup.
    wyglądasz pięknie i kobieco! :) ta spódniczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach to widzę, że nie jestem sama:) czasami pozwalam sobie na niskie koturny, ale szpilki... niee, upadam:D

      Usuń
  2. ależ ślicznie :) podoba mi się ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodniczka ma swietny wzór <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio zakupiłam sobie takie http://nunu.pl/Produkt/40/czerwone_szpilki czerwone szpilki tylko nei wiem co do nich ubierać :(

      Usuń
    2. Jeju piękne są <3 Ja uwielbiam połączenie czerwonych szpilek, czarnych megaobcisłych rurek, czarnej marynarki i czerwonych ust <3 Czerwień świetnie wygląda z butelkową zielenią, kolorem chabrowym oraz intensywnym fioletem. Możesz śmiało mieszać kolory bądz własnie łączyć swoje szpilki z klasyczną czernią :)

      Usuń