Follow my blog with Bloglovin

18 lipca 2013

Super Bass/ Butik - Lola jewelry / floral tunic / niebieskie kwiaty


Nie wiem jak u Was, ale w Lidzbarku pogoda dopisuje. Ja odpoczywam po męczącym tygodniu w pracy i załatwiam sprawy związane ze studiami, ale o tym innym razem. 

Dzisiejszy zestaw jest iście letni i kwiatowy. A to za sprawą tuniki, którą kupiłam kilka lat temu w secondhandzie. Jak wcześniej wspominałam, dzisiejszego dnia byłam dość zabiegana, więc niech nie dziwi Was fakt, że na moich stopach widnieją trampki. Całość mojej stylizacji dopełnia dziś biżuteria. Przepiękne bransoletki i kolczyki dostałam od kochanej Pani Agaty - właścicielki butiku Lola. Nie tylko tym zostałam przez nią obdarowana, ale to juz jest temat na kolejnych kilka postów. Jak podobają się Wam moje nowe bransoletki i różane kolczyki?

tunika, spodenki - sh
trampki - nn
biżuteria - Lola 









Zapraszam na mojego


 ( tu znajdziecie różne konkursy, które udostępniam oraz informacje o Nowych postach) oraz


 ( masa zdjęć z mojego zycia, nie tylko modowego, niepublikowanych na blogu)




1 komentarz: