Follow my blog with Bloglovin

30 lipca 2013

Black&Yellow / Neonowa sukienkia Lola / czarne sandałki Sinsay


Ta sukienka wisiała w mojej szafie już jakiś czas, ale nie zdziwi Was pewnie fakt, że czekałam z nią na specjalną okazje, jaką były moje urodziny. Chyba jeszcze nigdy nie podobał mi się tak żaden ciuch. Zakochałam się w niej jak tylko otworzyłam paczke przyniesioną przez pana kuriera. Moje serducho cieszy się z tej pięknej neonowej sukienki tylko dzięki sklepowi Lola, z którym rozpoczełam współpracę i jest to jedna z najlepszych rzeczy, jaka spotkała mnie od rozpoczęcia prowadzenia bloga. Mam nadzieje, że to dopiero początek, a Wy będziecie miały okazję oglądać mnie w ubraniach z butiku Lola coraz częściej :) 

sukienka - Lola
sandałki - sinsay
pierścionek - rossmann
bransoletki, pasek, kopertówka - nn






10 komentarzy:

  1. strzał w dziesiątke Agnieszka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka, ale kolor kochają wszelkie robaczki :< :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest ta sukienka i muszę Ci powiedzieć, że bardzo Tobie do twarzy z tym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sukienka i pierścionek oraz opalenizna.:D zaobserwujesz?;>

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się pytam jaki lakier jest na paznokciach? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega pasuje Ci ta kiecka i kolorem, i krojem, i wszystkim :)

    Przejrzałam co mają w ofercie i muszę przyznać, że zdecydowana większość rzeczy trafia w mój gust pod względem kroju.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz w neonie bo jesteś opalona i masz ciemne włosy

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko idealnie wspolgra <3

    OdpowiedzUsuń