Follow my blog with Bloglovin

21 czerwca 2013

Sinsay

We wtorek 18 czerwca miałam okazję uczestniczyć w otwarciu nowego sklepu Sinsay w olsztyńskiej 'Alfie'. Zostałam zaproszona na Vip sale, oznaczało to, że mogłam wejść kilkadziesiąt minut przed oficjalnym otwarciem, aby dokonac zakupu bez tłumów i zamieszania. 

Event był strzałem w 10tkę. Świetny klimat, dobra muzyka,doskonała organizacja i doborowe towarzystwo sprawiło, że w sklepie spędziłam jakieś 3 i pół godziny ;) ale nie narzekam, bo udało mi sie upolować kilka drobiazgów za nieduże pieniądze.

Miałam równiez okazje poznac kilka blogerek, z którymi nie miałam przyjemności wcześniej porozmawiać.

A teraz kilka zdjęć z tego wydarzenia.
















5 komentarzy:

  1. zazdroszę ;) bardzo fajny jest ten sklep !

    Zapraszam do udziału w konkursie, gdzie do wygrania są rewelacyjne bransoletki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać,że fajne rzeczy tam są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Było naprawdę świetnie, już nie mogę się doczekać kiedy znowu się spotkamy! Odzywaj się <3 Fajne zdjęcie mi i Asi cyknęłaś, ukradnę je <3 U mnie też właśnie pojawiła się relacja, zapraszam:
    http://ourloveourpassion.blogspot.com/2013/06/sinsay-opening-alfa-centrum-olsztyn.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń