Follow my blog with Bloglovin

10 czerwca 2013

Naughty Girl

Nadeszła pora na nowego posta. Zdjęcia robine w sobote, co tłumaczy ta piękna pogoda za moimi plecami. Niestety teraz za oknem jest nieciekawie, ale cóż, z nadzieją czekam na ciepłe promienie słońca.

Sukienke macie okazje zobaczyć pierwszy raz, no w sumie wisiała rok w szafie póki ją załozyłam. Przywiozłam ją ze sobą z Francji wraz z kilkoma innymi szmatkami. Nie mogłam się do niej przekonac, ale nie  miałam zielonego pojęcia w co się ubrać i padło własnie na nią.











11 komentarzy:

  1. Kurczę.. nigdy nie staje na włazach do studni dwiema nogami, bo się boję, że wpadnę tam :D

    To już wiem kto mi zabrał słońce, bo w sobotę u mnie burza była ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka wymiata!:) oraz zegarek jest wspaniałyyyy ahhh :) pozdrawiam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Udana sesja zdjęciowa. Fajnie, że pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń