Follow my blog with Bloglovin

23 czerwca 2013

Moon River / RED DRESS / CZERWONA SUKIENKA

Witajcieee kochane. Jak spędzacie niedzielę? Ja dziś jestem pochłonieta latami 60tymi a szczególnie Audrey Hepburn i przepięknym filmem ' Śniadanie u Tiffany'ego' . Jej wykonanie 'Moon River' cały dzień słychać w moim mieszkaniu. 

Od jutra zaczyna się u mnie remont , więc dzisiejszy dzieć jest ostatnim spokojnym dla mnie. Nie wiem też jak będzie z postami. Czy będe miała czas i warunki na dodawanie czegokolwiek, ale postaram się z całego serca. 

Dziś mam dla Was zestaw z wczoraj, a mianowicie zestaw, który powstał z połączenia moich ulubionych kolorów- czerni i czerwieni. Co myślicie o tej sukience? Ja jestem nią zauroczona, a Wy?

















15 komentarzy:

  1. Pięknie Ci w czerwieni!:)))
    P.s.Udanego i szybkiego remontu:D;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj sukienka świetna, bardzo lubię czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna ta sukienka. Ja niestety nie mialabym okazji do jej noszenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska sukienka i boskie pazurrry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukieneczka śliczna, ale zachwycam się bardziej sandałkami <3 Nie wiem jakim cudem wcześniej nie obserwowałam, już to robię! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie lubię ciuchów na jedno ramię :D Źle się w takich czuję... Ale Ty wyglądasz uroczo :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne paznokcie, ślicznie wyglądasz w czerwonym ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja.
    Wszystko idealnie ze sobą pasuje. Kolory i fasony. Jestem zdecydowanie na TAAAKKK <3

    Serdecznie zapraszam do mnie,
    Pozdrawiam Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dobrze Ci w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam czerwony, piekna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  11. masz śliczne sandałki, są urocze! I w tej sukieneczce Ci bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń