Follow my blog with Bloglovin

02 czerwca 2013

I spotkanie bloggerek z Warmii i Mazur

Jak mija Wam weekend? Bo mi idealnie. Mimi tego, że jestem już 'starą babą' bo mam 20 lat na karku, to wczoraj miałam swój najlepszy dzień dziecka. Nie sadziłam, że nam się to uda, ale myliłam się . Wszystkie bloggerki z warmii i mazur spotkały się w jednym miejscu i dzieliły się swoimi doswiadczeniami. Nie powiem Wam nic więcej póki nie będe miała zdjęć i nie będe mogła pokazać Wam dokładnej fotorelacji, a więc bądzcie cierpliwe bo na prawdę warto ; )



A tak rozpieścili nas sponsorzy






11 komentarzy:

  1. Po raz kolejny - było super :D
    Zdążyłam już potestować trochę kolorówki:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja Wam tego zazdroszczę :D Ja napisałam coś o swojej małej obawie haha :D
    +obserwujemy?:)
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mnie ładnie zasłoniły kwiatki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też chcę na takie spotkanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę spotkania!:)

    Sponsorzy pierwsza klasa hih

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze super zazdroszcze:) szkoda,ze tak daleko mieszkam :( a balerinki sa z atmosphere kupilam je tu http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=3576332&string=atmosphere&search_scope=userItems-3576332 .Buzka;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Było czadersko, zdjęcia będą niedługo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda,że się nie załapałam. Długo czekałam,aż ktoś zorganizuję u nas takie spotkanie. Widać,że atmosfera była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, pewnie będzie jeszcze nie jedno takie spotkanie :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję,że na kolejnym i ja będę się bawić w Waszym towarzystwie :) pozdrawiam

      Usuń
    3. Wiadomo ! Już wtedy postaramy się, abyśmy mogły być wszystkie, bez względu na ilość :)

      Usuń