Follow my blog with Bloglovin

13 czerwca 2013

Euphoria / orange overalls / pomarańczowy kombinezon

Kolejne zdjęcia robione podczas powrotu z nad jeziora. Przyznaje, że w tym tygodniu pogoda nas rozpieszcza, a ja mam zamiar korzystać z niej ze wszystkich sił. Teraz jestem już w domu, popijam zimne piwko z picon'em i mysle, co tu dla Was napisać ;) Wczoraj dostałam zaproszenie na otwarcie nowego sklepu Sinsay w olsztyńskiej galerii Alfa. Oczywiście się tam wybieram i już nie moge się doczekać spotkania z kilkoma blogerkami, które miałam okazje poznac na ostatnim spotkaniu. Rzecz jasna zamieszcze tu relacje z tego spotkania, abyście mogły zobaczyć jak się bawiłyśmy.

Dzisiejszy strój dnia to coś idealnego na upały. Kombinezon New Looka stał się moim ulubionym letnim ubraniem. Bardzo podoba mi się jego pomarańczowy kolor i wzór białych liści. Dorzuciłam do niego zwykłe białe trampki i pomarańczowa bransoletke, którą otrzymałam od  'by Dziubeka'. Pomyślałam, że przyda się na blogu troche koloru, po ostatnim poście z czarną sukienką maxi ;)

















12 komentarzy:

  1. No no, świetnie to wygląda :D i Ty wyglądasz w tym super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kombinezon. Miłego spotkania! Czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie Ci w takich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kombinezon! Czegoś takiego właśnie szukałam na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kombinezon i cudowna opalenizna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. są plusy mieszkania w Angli ale i minusy też... np. jest bardzo drogo, szczególnie w Londynie, mój czynsz miesięczny za POKÓJ to 420 funtów :) do tego teraz mam szczęście, że nie dojezdżam do pracy ale kiedyś koszt dojazdów wachał sie medzy 80 funtów (autobus) a 170 (pociąg - zależy od tego gdzie pracowałam); do tego jest bardzo brudno :) ale w sumie nie przeprowadziłabym się do Polski spowrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Londyn jest bardzo brudny:) a Angielki to zalezy, ja sie raczej z tym nie zgodze, bo widuje na prawde ladne Brytyjki, brwi zawsze zrobione, paznokcie:) super ubrane... nawet te okolo 60 :) sadze, ze starsze Polki ubieraja sie o wiele gorzej niz Angielki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, pięknie i kobieco! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie kombinezony, jednak ciężko gdziekolwiek je znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci tej opalenizny... Marzę o takiej! :)

    Czekam na relację z otwarcia. :D Szkoda że nie ma zdjęcia na którym jesteśmy razem...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kombinezony tego typu to świetne rozwiązanie na upalne dni - tez je bardzo lubię.... szybki strój i ciałko gotowe na ... opalanie :)

    OdpowiedzUsuń