Follow my blog with Bloglovin

11 czerwca 2013

Come & Get It / Black Maxi Dress / Czarna sukienka maxi

W Lidzbarku pogoda w końcu zaczeła dopisywać. Ja już siedze z kremem łagodzącym na twarzy, bo przyznam, że troche spiekłam buzie na słońcu.Musicie mi też wybaczyć brak makijazu już na kolejnych zdjęciach pod rząd, ale zazwyczaj zdjęcia robie wracając z nad jeziora, badz jest zdecydowanie za gorąco na podkład, puder czy tusz do rzęs.


Nigdy nie byłam przekonana do sukinek maxi. Byłam pewna, że są przeznaczone dla dziewczyn o rozmiarze xs i wzroście 180 wzwyż, no ale cóż, chyba znowu sie pomyliłam. Po kupnie pierwszej, której jeszcze nie miałyście okazji zobaczyć, przyszedł czas na drugą, tą z dzisiejszych zdjęć. Niby nic szczególnego, ale jednak coś w sobie ma. Od teraz będe polowała na sukienkę we wzory, kwiaty i na spódnice maxy. A co wy myślicie na temat sukienek i spódnic do samej ziemii? Jesteście na tak, czy wręcz przeciwnie?


















9 komentarzy:

  1. wyglądasz super :) czekam na podobne stylizacje w kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna !! . Karolinka

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bosko :) Ja kiedyś lubiłam, teraz zaprzestałam. Nie wiem czemu...

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko tak ze sobą świetnie współgra.. twój image, strój, po prostu pięknie! :)
    oczywiście obserwuję i serdecznie zapraszam do siebie! Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz pięknie! Bardzo Cię ta sukienka wyszczupla :)
    Nie pamiętam czy odpowiedziałam już na Twoje pytanie związane z ceną przesyłki od Firmoo.
    Ja nie płaciłam nic, ze względu na moją współprace z nimi. Jeżeli chcesz tam kupić okulary to oni dali mi linka poprzez którego kupując okulary płacisz tylko za przesyłkę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka!!! Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jak zawsze! :) Pokazuj lepiej jak się teraz spiekłaś na murzynka! :) Aż normalnie Ci zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. http://allegro.pl/piekne-boskie-sandaly-kremowe-zlote-azurowe-37-hit-i3271152775.html sandałki kupiłam tutaj ;*.Slicznie wygladasz ale najbardziej mi sie podobasz w tej z baskinka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham ten out bo kocham czerń i Ciebie całą ;)

    OdpowiedzUsuń