Follow my blog with Bloglovin

12 maja 2013

Matura part III

Witajcie. U Was tez taka nieciekawa pogoda? Ja jutro mam ostatnią maturke ustną z angielskiego i koniec tych męczarni. Będe się relaksowała i odpoczywała, mam nadzieje, że mój blog też na tym zyska. Bardzo chciałabym dodawać tu więcej  ciekawszych postów, oby mi się udało !

Jeszcze musze się Wam wyżalić, zamówiłam na allegro sukienkę, specjalnie większą, na wszelki wypadek, bo pomyślałam, że łatwiej będzie ją zwęzić niż poszerzyć ; ) czekałam na nią z wielką niecierpliwością, a jak już przyszła to okazała się za mała i za krótka... I weź tu się człwieku nie denerwuj :|

Życzę Wam miłego wieczoru, 
Buziaki :*





Z boku ( po prawej stronie) znajduje się 'przenośnik' na mojego facebooka, będzie mi bardzo miło jesli klikniecie 'lubie to'. Z góry dziękuję ;)

8 komentarzy:

  1. super look ;) tak jest nie ciekawa pogoda , co wpływa na nasze samopoczucia ... Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Mam nadzieję, że matura dobrze Ci poszła!
    Dodaję do obserwowanych :)
    Zapraszam do siebie: http://madamepoupee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak poszły maturki? Piękni wyglądałaś! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. look wspaniały:) zapraszam i do mnie na facebooka:) oczywiście u Ciebie już lubię:)

    OdpowiedzUsuń

  5. Love your blog! Lovely post!

    New post on my blog: http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny casualowy zestaw :)

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń