Follow my blog with Bloglovin

02 marca 2013

Halo/pasiak

Jest Was tu aż 79 osób, za co bardzo dziękuję. Mój blog nie jest jakąś dobrze prosperującą, wielką firmą jak jest w przypadku innych bloggerek. Zaglądam tu od czasu do czasu, coś napisze, coś dodam, przeczytam Wasze komentarze, odpisze na nie, ale nic nie robię z przymusu, dla pieniędzy  a z przyjemności. Bycie tu dla Was sprawia mi ogromną radość. Każdy komplement z Waszej strony sprawia, że uśmiech pojawia się na mojej twarzy. Bardzo lubię ten świat. Mam kilka ulubionych bloggerek, które zapewne o tym wiedza, odwiedzam ich strony kilka razy dziennie by sprawdzić czy przypadkiem nic nowego nie zamieściły. Uwielbiam 'latać' po blogsferze, szukać inspiracji, czytać notki. Gdy przybywa mi nowych czytelników, gdy widzę '79 obserwatorów' jest mi niezmiernie miło, ciesze się, że ktoś czyta to co pisze, że moje słowa nie przepadają gdzieś wśród tłumu. Mam nadzieje, że nigdy nie zwątpię w to co robię  że nie przestane tu bywać, ale to już zależy tylko od Was :)

Proszę, wchodźcie na mojego facebooka i klikajcie ' Lubię to' .
Tam zamieszczam zdjęcia inspiracji, to  stamtąd dowiecie się, że dodałam nowego posta. 
Będzie mi bardzo miło jeśli i tam zobaczę ' osoby, które to lubią : 79 '

A teraz zdjęcia zestawu z czwartku :)







13 komentarzy:

  1. masz bardzo ładną buzię :)
    i ciepłe spojrzenie :)
    mnie też sprawia radość, kiedy widzę że liczba obserwatorów i komentarzy wzrasta :) taka mała rzecz a cieszy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taką przełamaną klasykę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. gorgeous style, adoring your blog miss!
    would love to see you in casper&pearl one day!

    lots of love from the c&p girls,
    casper&pearl blog
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Modne w tym sezonie paski, wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałą masz bluzkę! od dawna takiej poszukuję :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie wyglądasz w tym pasiaku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w Mielcu są takie wspaniałe sh, same perełki można znaleźć :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super koszulka, paski to zdecydowanie najnowszy hit:)

    OdpowiedzUsuń
  9. też chcę taką bluzkę, świetna jest;)
    no 79 obserwatorów to nie byle co więc gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?


    Vivianista.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki sliczny pierscionek tam widze, nooo i ta niezawodna torba, ja to w swojej nosze wszystkooo od zakupów po kiazki, laptop i jeszcze jest miejsce :D

    OdpowiedzUsuń