Follow my blog with Bloglovin

09 lutego 2013

Na językach/ pasiak

Właśnie popijam przepyszną kawę z mlekiem i pomyślałam, że coś tu dla Was wrzucę.
 Co u mnie? Hmmm nic ciekawego. Jestem świeżo po próbnych maturach i szczerze Wam powiem, że nie jestem zachwycona. Szczególnie polski mnie zaskoczył, no ale nic. Zobaczymy jak to będzie gdy arkusze będą już sprawdzone.
 Pogoda w Lidzbarku nie ciekawa, trochę przybijająca. Za oknem zalega śnieg, chlapa, której nienawidzę z całego serca i ten delikatny mrozik który szczypie w ręce . Mam już tego naprawdę dość, chciałabym już wskoczyć w jeansową kurtkę bądź ramoneskę i baleriny, ale niestety muszę uzbroić się w cierpliwość, bo marzec i kwiecień jeszcze daleko. 
A dla Was mam iście zimowy outfit. Zobaczcie same ; )





płaszcz - sh
spodnie, buty - nn
bluzka - Pepco
biżuteria- Geneva, Edibazzar, nn, Francja



8 komentarzy:

  1. skoro próbne były dosyć ciężkie to te majowe nie będą tragicznie, wierz mi :) w sumie zawsze tak jest, że gorzej się wypada na próbnych, więc nie ma się co stresować na zapas ;-)
    świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. każdemu się marzy wiosna:) masz piękne oczy! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się płaszczyk :)

    zapraszam na konkurs! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. SZMINKA <333333 mam podobny kolor ale mi tak nie pasuje jak Tobie :(.Swietny zestawik:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne zdjęcia :) Jak zawsze trzymasz wysoki poziom!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny zegarek, ja wlasnie planuje zakup srebrnego zegarka:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog! :)
    dodajemy do obserwujących?
    swaggiex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń