Follow my blog with Bloglovin

17 stycznia 2013

Hot in here/ szpilki - ko-moda

Wreszcie wykorzystałam bon, który otrzymałam od sklepu ko-moda. Posiada on w swoim asortymencie rękawiczki, parasole, torebki, buty jak i skórzane portfele. Długo zastanawiam się co wybrać. Na początku długo nastawiałam się na torebkę, ale w końcu zdecydowałam postawić na dwie pary szpilek. Pochodzą one z tej samej kolekcji, wzór jest identyczny, różnią się za to kolorem. Wybrałam beżowe i czerwone. W tych drugich zakochałam się od pierwszego wejrzenia . Same zobaczcie ...





Zdjęcia sprzed kilku dni :)





12 komentarzy:

  1. bardzo ładne:) będą Ci służyć:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękne! :) czerwone są bardzo sexy ;-)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. No szpilek nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moglyby miec troche wyzsza platforme, ale ogolnie sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKEN BUCIKI:) UWIELBIAM CZERWIEN:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beżowe szpilki piękne :)

    Świetny blog.

    OBSERWUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog , na pewno jeszcze zaglądne :D

    zapraszam do mnie :

    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń