Follow my blog with Bloglovin

24 stycznia 2013

eFoxcity shop


W dzisiejszym poście chciałabym opowiedzieć Wam moje drogie panie o świetnym sklepie internetowym eFoxcity.com.  Ma on w swoim asortymencie bajeczne sukienki wprost z czerwonych dywanów . Posiada przepiękne suknie ślubne w bardzo przystępnej cenie. Wielkim zaskoczeniem było dla mnie to, że sklep posiada również odzież dla płci przeciwnej .Mi najbardziej spodobały się wełniane płaszcze dla mężczyzn oraz kardigany. Wiadomo jednak, że jak każda kobieta uwielbiam błyskotki. Sklep eFoxcity.com rozkochał mnie w sobie swoimi bransoletkami, naszyjnikami i kobiecymi kolczykami. Mam już na oku kilka świecidełek, ale nie tylko. Wypatrzyłam sobie genialny karmelowy płaszcz w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Zajrzyjcie na stronę tej hurtowni ubrań same, a zobaczycie, że nie przesadzam :)







2 komentarze:

  1. piękne rzeczy! ten płaszcz jest naprawdę śliczny! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń