Follow my blog with Bloglovin

04 grudnia 2012

Irreplaceable / szarości i beże


Dziś postawiłam na połączenie szarości z beżami. Z dna szafy wyciągnęłam już mukluki, bo nie wiem jak u Was, ale na mazurach jest już niezły mróz. Z dnia na dzień ma być coraz zimniej, a ja w szafie posiadam same cienkie sweterki. Od kilku dni chodzi mi po głowie zamówienie na allegro różnych rodzai ćwieków, tych klasycznych i tych stożkowych i podrasowanie moich starczych nijakich ciuchów, ale zobaczymy co z tego wyjdzie.




kurtka - priv sklep
sweterek - sh
bokserka - h&m
spodnie - pepco
mukluki - pepco
torba - priv sklep
gumka z blaszką - edibazzar
zegarek, kolczasta bransoletka - edibazzar
kolczyki - h&m


Zapraszam na mojego facebooka :)

Aga   

37 komentarzy:

  1. jeju pięknie, pięknie ale gdzie szalik i czapka?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już powoli marznę na dworze ;d
    a Ty wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wyglądasz, choć widzę, że wietrznie u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie skompletowany "nadgarstek" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello darling, lovely blog here! Wanna follow each other? Let me know through comments... it would be great to keep in touch =)
    XOXO
    Ylenia
    Last time by Ylenia Labate

    OdpowiedzUsuń
  6. I've joined as followe 59 on GFC, hope you will follow me back!
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz! zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu, do wygrania aż 20 bonów o wartości 20$ ! http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/2012/12/wielkie-rozdanie-okularow-giveaway.html ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zegarek śliczny i emu przykuwają moją uwagę. :)

    Zgadzam się z Tobą. :) A tatuaż jako symbol początku innego życia jest jak najbardziej na miejscu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweetheart, you look so cute!
    Wanna follow each other?
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  10. wow great look i love the boots!!! Maybe we follow each other!? Let me know :) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny zegareczek ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez uważam, że Twój zegarek jest fajny ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach ten srebrny zegarek... Mmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za odwiedziny, obserwuję i do obserwowania zachęcam ;)

    Życzę Wam wszystkim, a Agnes w szczególności Wesołych, Zdrowych Świąt Bożego Narodzenia. Pamiętajcie, że śmiech to zdrowie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również wyciągnęłam już uggi z dna szafy...chociaż chyba powinnam jeszcze poczekać, bo przy porządnym mrozie nie będę miała w czym chodzić.. Twoje buty są świetne, fajnie 'ożywiają' całośc panterkowym wzorem no i oczywiście idealnie pasują do reszty zestawu!:) Do tego super zegarek i ćwiekowa bransoletka!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No u nas tez juz mroz i bez muklukow ani rusz:p swietny zestawik widze,ze mamy prawie identyczne torebuski:P

    OdpowiedzUsuń
  17. całość jest świetnie zgrana, rerwelacyjne mukluki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja! :) podoba mi się, bo w moim stylu ;)
    Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczne butki :))

    Zapraszam Cię na dwa konkursy, jeśli masz ochotę, to zapraszam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ladny zegarek :) a ogólnie, to świetny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) :*

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie piszesz ♥
    bardzo ładny nagłówek, fajana torebka !
    obserwuję czekam na więcej i zapraszam : pysiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz!
    Cudny zegarek ;)
    A emu mnie urzekły ;D

    Zapraszam na konkurs - do wygrania piękny naszyjnik ;)
    Warto spróbować :D
    http://agelamarvelous.blogspot.com/2012/12/contest-with-toowee.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Dołączyłam do obserwatorów i polubiłam na fejsie. Zapraszam do mnie:
    https://www.facebook.com/pages/Bergamasco/185319518186792?ref=hl


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. love the jacket


    xo, natasha solae
    www.natashasolae.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks for the comments darling, you're always so sweet! =)
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  26. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz super! Bardzo dobrze, że pokazałaś siebie i to, że nie trzeba być patykiem żeby ładnie i fajnie się prezentować ;)+Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobają mi się twoje stylizacja- nawet bardzo :).


    Oliwkaaja.blogspot.com
    Obserwuję, komentuję TWOJEGO BLOGA i liczę na to samo! Nie zawiedź mnie, proszę :33

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuję za miły komentarz, mam nadzieję, że Ci się u mnie spoddobało na tyle, żeby zaobserwować i wpadać częściej ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. swietnie wygladasz, super torebka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz , buty są urocze :)

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń