Follow my blog with Bloglovin

08 listopada 2012

Bling bling

Może jeszcze nie miałyście okazji tego zauważyć  ale uwielbiam biżuterie. Gdy jestem w jakimś sklepie od razu lecę do stojaka z błyskotkami. Nie kupuje ich może za wiele, ale jeżeli już w coś zainwestuje, to jestem w tym dosłownie zakochana, tak jest właśnie w przypadku biżuterii,  która kupiłam we Francji, czyli kolczyków, bransoletki i pierścionków jak i zegarków, które przyszły do mnie przedwczoraj :) Ah i love silver and gold <3 p="p">







11 komentarzy:

  1. ale dowaliłaś myślałam że będą jakieś fociaki Twoje dłuższa notka żenual ...

    OdpowiedzUsuń
  2. moja siostra ma podobnie - nie przejdzie obojętnie koło pierdółek ;p
    piękne wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko super;) mam taki sam złoty zegarek:P

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne rzeczy zwłaszcza kolczyki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne! uwielbiam złote dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko mi się tu podoba ;)

    zapraszam u mnie konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się Twoje zegarki. Masz dobry gust ;)

    OdpowiedzUsuń