Follow my blog with Bloglovin

09 sierpnia 2012

Watch Say

I jest wczoraj obiecany post. Postanowiłam, że nowości pokaże Wam po weekendzie, bo troszkę tego jest więc postawiłam na zestaw. Jutro dzień spędzam dość intensywnie. Rano z kumpelą jedziemy na zakupy pewnie zejdzie nam do popołudnia, a wieczorem lecimy na imprezę, która odbywa się u mnie w mieście co rok czyli ' Dni Lidzbarka'. W piątek wideoteka, czyli dyskoteka przy teledyskach a w sobotę koncert zespołu 'Feel' i ' Kindla' . Szykuje się świetna zabawa ;)

Może niektóre z Was zauważą 'troszkę' lepsza jakość zdjęć, a to za sprawą mojej nowej miłości- Nikosia D3000, powoli zaczynam wdrażać się w fotografowanie lustrzanką, mam nadzieje, że szybko uda mi się to wszystko opanować i jak najlepiej wykorzystać jego funkcje ;)





sweterek - sh
spódnica - sh
bokserka - h&m
wisiorek - nn
kolczyki - hm
pierścionek - hm
mokasyny - nn








9 komentarzy:

  1. śliczne połączenie kolorów, wyglądasz cudnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz:) i piękne kwiaty,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham beże:) prześlicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Wyglądasz świetnie!
    Zazdroszczę tych wszystkich imprez (:

    Pozdrawiam <:

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestawik ! milej zabawy i udanych zakupow ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. musze przyznac ze bardzo ladnie ! naprawde mi sie podoba ! oby tak dalej :)



    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie ! DO WYGRANIA GORSET STRADIVARIUS !!!!!!!!!!!


    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń