Follow my blog with Bloglovin

23 lipca 2012

Only U / tunika w paski

Dziś krótko, zwięźle i na temat. 
Ostatnio w mojej szafie pojawiło się sporo nowości, zarówno z normalnych sklepów jak i z secondhand 'ów. Postanowiłam Wam je pokazać w kolejnych postach . Na pierwszy ogień poszła duuuża bluzka z sh, która stała się jedna z moich ulubionych tunik. Idealna do leginsów lub jak w tym przypadku do krótkich spodenek. Do niej biżuteria w kolorach bieli i czarne sandałki, które też pojawiają się tu pierwszy raz. 
Ja tymczasem zabieram się za małe sprzątanie, a Was piękne Panie zostawiam z kilkoma zdjęciami. 








bluzka- sh  spodenki,sandały, pasek-nn  bransoletki - tally weijl  zegarek -edibazzar


27 komentarzy:

  1. bardzo ładnie Ci w tej sukieneczce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo kobiecy zwiewny zestawik:) super;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna z Ciebie dziewczyna ;)
    podoba mi się ten zestaw ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana! dziękuję Ci bardzo :) a co do zdjęć, zgadza się aparat zawsze noszę ze sobą :) tak jak w opisie mam "jestem od niego uzależniona" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie ;)

    http://dominikaexpanse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się jej fason, idealny dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, you're so nice, i love your dress ;)

    XoXo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ty jesteś gruba ;/ i robisz bloga;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tunika świetna.

    Zapraszam do siebie, organizuje konkurs w którym nagrodami są ciuszki zaprojektowane przez mnie samą.
    http://www.zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. swietnie wygladasz . ;)
    Bardzo fajny blog. :)
    Zaraszam do mnie . :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja chcę taką sukienkę:) pięknie w niej wyglądasz! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ale śliczna sukienka;)

    pozdrawiam i zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładna, ale za krótka do spodenek (nie widać ich więc wygląda jakbyś nic nie miała pod spodem :P)
    do legginsów pewnie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ślicznie wyglądasz:) piękne masz włoski.Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  15. trzeba robic:P masz taka urode,ze wygladalabys super:)!

    OdpowiedzUsuń
  16. ojj,aż mi się cieplutko na serduszku zrobiło,dziękuję bardzo:*

    OdpowiedzUsuń
  17. kuzynka mojego chlopaka jest stylistka rzes wiec nie placilam nic:P ale z tego co wiem nie jest to tania "impreza" :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna jest! Dobrze w niej wyglądasz (:

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. marzę żeby mieć taką twarz jak twoja. chodzi o cerę, rysy twarzy. jakbyś trochę schudła to byłabyś najpiękniejszą kobietą na ziemi. ale teraz też olśniewasz :) i umiesz się ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dziękuję, ale 'trochę' przesadzasz :) Dlaczego aż tak podoba ci się moja twarz, nie ma w niej nic nadzwyczajnego ;) Pewnie jesteś dużo ładniejsza ode mnie ;)

      Usuń