Follow my blog with Bloglovin

09 lipca 2012

Give it Up to Me

Pogoda na mazurach strasznie poplątana, raz świeci słońce, za chwile robi się pochmurno, grzmi, pada deszcz, żeby znowu po chwili świeciło słońce. Za to jutro planuje od samego rana leżeć na kocu, popijać zimne napoje i przeglądać stosy gazet i żadna siła mnie od tego nie odciągnie.

Spódnice pokazywałam Wam jakiś czas temu, ale dopiero niedawno miała ona swoją premierę. Do końca nie wiedziałam z czym połączyć jej szmaragdowy odcień, poszukiwałam jakiegoś panterkowego topu bądź zwykłej koszulki, ale niestety nie mogłam nic znaleźć w moim mieście więc zdecydowałam się połączyć ja z czerwonym topem i koturnami w takim samym kolorze. Co o tym myślicie? Może macie jakieś inne propozycje, co mogłabym do niej nosić?











7 komentarzy:

  1. fajnie połączyłaś z czerwienią:) dobrze, że buty mają kolor bluzki:) z prostymi topami będzie wyglądać dobrze:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie chciałabym Cie zaprosić do rozdania u mnie na blogu,jeżeli jesteś zainteresowana to więcej u mnie w poście - http://malgorzata-m.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html .
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam ,że świetnie się to zgrało i nie trzeba szukać nic innego ;)

    http://dominikaexpanse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń