Follow my blog with Bloglovin

04 czerwca 2012

Bottle Pop

Wczorajszy dzień spędziłam w gronie rodzinnym z powodu komunii mojego kuzyna Kubusia ;) Jeśli będę miała jakiekolwiek zdjęcia to oczywiście się z wami nimi podzielę. Dziś pisałam próbna maturę z matematyki i teraz wiem że duuuuuuużo muszę sobie jeszcze powtórzyć przed tym prawdziwym egzaminem haha :D Ja lecę może w końcu coś zjeść a Was moje piękne Panie zostawiam z moim dzisiejszym zestawem , w którym możecie zobaczyć moja nowa spódnice i baletki ;) 

sweterek - Marks&Spencer
bokserka - H&M
spódnica - Sunshine
baletki, srebrne bransoletki - nn
rajstopy - Gatta
czarna bransoletka - chyba Reserved 
naszyjnik - diy
















Zapraszam do obserwowania mojego bloga oraz 
na mojego facebook'a  będę bardzo szczęśliwa z powodu nowych czytelników ;)

Agnieszka 

16 komentarzy:

  1. jak Ty słodko wyglądasz :) super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz podziwiam takich ludzi jak ty. Moim zdaniem powinni brac z ciebie przykład. Nie będę owijać w bawełnę jesteś okrągłych kształtów i tego nie ukrywasz :) Prowadzisz bloga i jest dobrze ;) niektorzy się chowają w kąt ze swoją talią. A ty nie! I wielka pochwała ci za to ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło czytać coś takiego, bo ciesze się i widzę, że ktoś to docenia, że nie robię tego na marne ;)Chciałabym, żeby na mojego bloga wchodziły też dziewczyny o dużych kształtach i mogły brać ze mnie inspirację, wzorować się bądź wręcz przeciwnie, nie zakładać czegoś, widząc że np ja przy moim dużym rozmiarze źle w tym wyglądam. Mój blog jest jeszcze mało popularny, jeśli mogę użyć tego słowa, ale mam nadzieje, że dotrze do większej liczby czytelników, więcej osób wyrazi swoja opinie na jego temat i nakieruje mnie, jak go prowadzić, co chcieliby na nim zobaczyć, jak ma wyglądać.

      Jeszcze raz dziękuję za Twój komentarz, bo dzięki Tobie będę uśmiechać się od ucha do ucha przez cały wieczór ;)

      Usuń
    2. Może i jestem anonimkiem ale mam zamiar założyć wreszcie konto...

      Będę polecac twojego bloga na innych kontach, bo to piękne co robisz.
      jeszcze raz wielki plus dla ciebie :).

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję ;) Będzie mi bardzo miło ;) I fajnie, że założysz konto, bardzo chciałabym tez Ciebie zobaczyć ;)

      Usuń
  3. Widać,że nie boisz sie pokazywać swojej wagi i to jest bardzo fajne, inne dziewczyny nie odważyły by się prowadzić bloga z powodu wagi a ty przełamujesz stereotyp :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie wyglądasz, zdecydowanie na + i podziwiam za odwagę ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne balerinki : )

    Zapraszam
    -
    http://pamcixowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne bransoletki.Zapraszam do mnie http://etakmozebyc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz super!A balerinki jakie słodziaki ajjjjj:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowa spódniczka jest urocza,tak samo ,jak i balerinki:) Wszystko ładnie komponuje się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne paznokcie :))
    zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Znów genialna stylizacja ;)


    http://dominikaexpanse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. w sukienkach wyglądasz genialnie:) obserwuję! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń