Follow my blog with Bloglovin

13 maja 2012

Stereo Hearts

Tunikę, którą mam na sobie na tych zdjęciach, kupiłam około 1,5 roku temu. Wtedy wyglądała ona troszkę inaczej, ale na potrzeby połowinek, pani krawcowa trochę przerobiła mi dekolt i ramiączka, co całkowicie zmieniło jej wygląd. To co najbardziej w niej lubię to kolor. Ostatnio pałam miłością do korali, pomarańczy, różu i żółci, co jest w moim przypadku dziwne, bo nigdy nie przepadałam za tymi kolorami :) Ale wracając do zestawu- do tuniki dodałam czarna kurtkę, koturenki i małą chanelkę, zaś w dodatkach postawiłam na srebro- pasek, bransoletki, zegarek- całość możecie zobaczyć poniżej :)













Jeśli któraś z Was ma do mnie jakiej pytania, rady, bądź chce się ze mną po prostu podzielić jakąś informacją, piszcie w komentarzach :) Odpisze na każdy ;)

Zapraszam również do dodawania mnie do obserwowanych oraz na mojego facebook'a 


Agnieszka 


15 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz,a tunika ma świetny krój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka :) zapraszam cie na mojego drugiego bloga tylko o nowinkach modowych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurteczka,idealnie pasuje do sukienki

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz bardzo fajnie! Śliczna fryzurka.

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej do siebie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja, uwielbiam połączenie zwiewnej kiecki z ciężką skórką! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. wygladasz cudownie! koralowy to Twoj kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądasz ;) Ciekawy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjna tunika - krój, kolor, idealna!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. kojarzy mi sie z Toba http://www.nadiaaboulhosn.com/

    OdpowiedzUsuń