Follow my blog with Bloglovin

17 maja 2012

Killing Me Softly

Ostatnio na nic nie mam czasu, ani na latanie po sklepach, ani na robienie zdjęć na bloga. W ten weekend muszę polatać po mieście i znaleźć jakiś porządny sh, znajdujący się niedaleko mojego domu, który mógłby stać się moim numerem jeden, bo ten który do tej pory odwiedzałam regularnie, niestety został przejęty przez osoby, które w ogóle się na tym nie znają, przez co po prostu odechciało mi się tam zachodzić, a szkoda, po przy poprzedniej właścicielce można tam było znaleźć prawdziwe skarby, no ale niestety, muszę upolować sobie nowy, może lepszy od tego poprzedniego, zobaczymy. A dla Was mam zestaw w stonowanych kolorach, ciemnych ponurawych kolorach, takich jak obecnie panująca pogoda ;)










Jeśli któraś z Was ma do mnie jakieś pytania, rady, sugestie, lub po prostu chce się ze mną podzielić jakąś informacją, piszcie w komentarzach, odpisze na każdy : )


Zapraszam również do obserwowania mojego bloga oraz na mojego facebook'a ;)

9 komentarzy:

  1. miałam dzisiaj taką samą fryzurę :D
    koturny skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  2. ta jest taka sama jak z H&M ;)
    Nawet sama się zdziwiłam jak zobaczyłam że ma metkę H&M

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz! :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie! ogólnie uwielbiam taki krój. Masz rację, trochę to ponure, przydałby Ci się jakiś kolorowy wisior :>

    Zapraszam do zaobserwowania mnie
    second--head.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję, że sie obrazisz, jeśli napisze że jesteś fajną inspiracją dla dziewczyn plus size :)
    brakuje mi takich blogów w internecie!

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sięę, prosto i elegancko, butki wpadły mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń