Follow my blog with Bloglovin

24 maja 2012

Beware Of The Dog

Dziś zrobiłam sobie wolne od szkoły, co pozwoliło mi trochę odpocząć. Te ostatnie dni w niej spędziłam na prawdę intensywnie.
 Ostatnio na blogach pojawiło się bardzo dużo spódnic lub sukienek asymetrycznych. Przyznaje, na początku patrzyłam na nie delikatnie mówiąc - z dystansem- ale teraz mogę powiedzieć z czystym sercem, że zaczęły mi się bardzo podobać( chyba moje myślenie modowe jest jeszcze trochę opóźnione) i zaczęłam poważnie myśleć nad zakupem asymetrycznego ciuszka, jedyne co mnie martwi, to to, że nie jestem pewna czy będę w nim dobrze wyglądać. Jak myślicie? 
Zostawiam Was  z zestawem i zdjęciami z dzisiejszego dnia. W koturnach jestem zakochana, w kolorze spodni zresztą też. Falbaniasta bluzka to łup z sh, czarny sweterek pochodzi z atmosphere'a a zegarek i pierścionek z miejskich sklepików.

Życzę wszystkim Wam miłego dnia ;)
















Jeśli któraś z Was ma do mnie jakiej pytania, rady, bądź chce się ze mną po prostu podzielić jakąś informacją, piszcie w komentarzach :) Odpisze na każdy ;)Zapraszam również do dodawania mnie do obserwowanych 

oraz na mojego  facebook'a 



Agnieszka 


9 komentarzy:

  1. ładny kolor jeansów.. taki intensywny :) stylizacja ogólnie na plus!
    ja lubię takie zwiewne koszulki, bo nie muszę się zastanawiać, czy gdzieś wyszedł mi brzuszek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. okulary,buty i pierścionek! <3
    świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna bluzka i spodnie i przeuroczy zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  4. http://dominikaexpanse.blogspot.com
    To jest mój blog... Chciałabym znać Twoją opinie... Śledze na bieżąco Twój blog i bardzo mi się podoba. ;)
    ALe chce znać Twoją opinie.. Napisz w komentarzach na moim blogu ;)
    Z góry dziękuje i serdecznie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie;) koturny są przyjemne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ladnie dobrane kolory:) i te falbankimi nie przeszkadzaja:)pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zegarki Jelly są od jakiegoś czasu bardzo modne. W sumie wyglądają nawet fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń