Follow my blog with Bloglovin

30 kwietnia 2012

Where Have You Been

Dziś outfit trochę inny niż zwykle :) Przynajmniej tak mi się wydaje :) Białą tunikę przepasałam srebrnym paskiem, do tego wskoczyłam w hmm 'marmurkowe' legginsy i czarne, klasyczne baleriny. Elementem, który całkowicie zmienia wygląd zestawu jest srebrna opaska w stylu boho. 











Coś przyjemnego dla ucha, ale nie tylko- dziś premiera teledysku, moim zdaniem jest on nie do opisania, a przede wszystkim tańcząca Rihanna, na którą tak długo czekałam :)




30 komentarzy:

  1. uwielbiam tak noszone opaski! Jestem na tak! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczne długie loki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne masz oczy!
    a teledysk Ri - gniecie :) jest świetna ale to oczywiste. tez na niego czekalam z niecierpliwoscią

    OdpowiedzUsuń
  4. jezu,jak ja Cię uwielbiam!
    świetna stylizacja,pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo Ci pasuje taki styl, wyglądasz cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja :) Boskie legginsy i opaska boho :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie! Legginsy są absolutnie genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się! a opaska na głowie dodaje charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing eyes!!!
    So sweet :)

    XoXo

    OdpowiedzUsuń
  10. super stylizacja! :)
    cudne leginsy i koszulka - są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz! i bardzo, bardzo mi się w tym secie podobasz :) i w jasnych kolorach Ci do twarzy :*

    pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie :* A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne zdjecia i fajna fryzura! Pozdrawiam z nyc i zapraszam do siebie:)

    www.chic-lux.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Po mistrzowsku ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. swietnie wyglądasz w takim zestawie, a opaska fajnie podkreśla Twoje dluugie wlosy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie opaski, fajne balerinki. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna stylizacja, jestem pod wrażeniem ;O ♥
    http://hopelies-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. prosty, stylowy i ze świetnymi dodatkami. genialne legginsy!

    OdpowiedzUsuń
  18. patrząc na te zdjęcia przychodzi mi jedno na myśli " Pocahontas " ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. hehe, bardzo ciekawe zestawienie na ciepłe dni gdyż biały odbija słońce ;-)
    nie wiem dlaczego, może dlatego ze za dużo ostatnio uczyłam się stylizacji wydaje mi się, że pasował by do Ciebie kolor turkusowy ;-)
    Masz bardzo radosną twarz ;-)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam tą piosenkę i teledysk!! :D
    świetny stroj!

    OdpowiedzUsuń
  21. dzienkuje bardzo za komenarz i chcialam powiedziec ze slodki ten outfit :)

    OdpowiedzUsuń