Follow my blog with Bloglovin

06 kwietnia 2012

Te Amo

Mój zestaw z wczorajszego wypadu do miasta - zakupy przedświąteczne, okulista. Dość wygodny strój. Ruda koszula z 'zamszowymi' wstawkami, beżowe materiałowe spodnie, botki, brązowa torba z rudymi wstawkami i obowiązkowo bransoletki, zegarek i malutkie kolczyki w kolorze złota.

Dziś pani listonosz z samego rana przyniosła mi paczkę,na którą czekałam z niecierpliwością. Miło tak, obudzić się, i pierwsza rzeczą, którą dane nam jest ujrzeć jest jeszcze świeżo dostarczona paczuszka z czymś pięknym :)















If you're on my blog leave a comment.
I invite you to my facebook. Click 'I like it'

25 komentarzy:

  1. que guapa!! me encanta el bolso!!! y los complementos ideales!!
    besitos!!
    http://leisceglie.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula i biżuteria - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Kochana, nawet sama bym nie zauważyłam, że to już roczek z Wami na blogspocie ;) ale Ty masz piękne oczyska! ;)) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz ;] wszystko do siebie pasuje! najbardziej podoba mi się torba.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow naprawdę? No teraz to już mi całkiem miło się zrobiło! Kurcze właśnie takie chwile i takie osoby jak Ty dają powera do dalszej roboty! Super teraz siedzę z uśmiechem od ucha do ucha :D buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the booties of this outfit!
    Visit my blog, I've just posted a new outfit and I'll be happy to read your opinion!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  7. przestaniesz? haha od tego uśmiechu będę miała zmarchy jak stara baba :D no patrzcie jak mnie uradowała ta kobieta :D niemożliwa jesteś :D buziaki jeszcze raz :***

    OdpowiedzUsuń
  8. I really like the combination of orange and nude!
    xx
    www.clothesandcamera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna bluzka i cudna torba!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. dodaję do obserwowanych,bardzo mi się podoba Twój outfit!!
    i widać,że jesteś bardzo ciekawą osobą! Pozdrawiam :*
    będę tu zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi też się podobają te inspiracje! :) na prawdę podoba mi się Twój blog ! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. super zegarek, a z paroma złotymi bransoletami tworzy wyjątkowo udane połączenie :)
    dziekuję za wszystie miłe słowa, dodaje do obserwowanych, i ... wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zegarek<3
    Wesołych Świąt.
    Jak będziesz u mnie na blogu możesz kliknąć w baner limonkowy szyk ..?
    Z góry dziękuję..
    Obserwujemy.?

    OdpowiedzUsuń
  14. i´m happy with this blog every time better.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey! I just found your blog and I think it's pretty amazing, well structured and with a lot of inspiring posts:)
    If you want we can follow each other, I would be very glad to have you as my new friend!:X
    I also have an amazing GIVEAWAY on my blog, please check it out:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey sweetie! Thanks so much for stopping by:) Can you please try to follow again with JOIN THIS SITE? GFC has some issues and I can't see you on my list:( Also, please put your followers list on your wall so I can follow back.

    OdpowiedzUsuń
  17. you look so great in that outfit!

    OdpowiedzUsuń
  18. koszula nie dość, że ma śliczny kolor to jeszcze świetny krój :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Better and Better ideas and style.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uważam, że w pomarańczy jest Ci bardzo do twarzy. Spodnie luźne, koszula luźna zabierają Ci pare kilogramów, wyglądasz rewelecyjnie - tak świeżo.

    OdpowiedzUsuń