Follow my blog with Bloglovin

02 kwietnia 2012

Set fire to the Rain

Zimno, zimno, jeszcze raz zimno! nie wiem jak u was, ale u mnie jest na prawdę mroźno, o braku apaszki, lub baletkach nie ma nawet mowy. Podobno cały ten tydzień ma być chłodny, a ja głupia już nastawiałam się na iście wiosenna pogodę...

Chce bardzo podziękować wszystkim, za tak liczne odwiedziny, komentarze i wszystko co za tym idzie :)Bardzo mi miło, że ktoś oprócz moich koleżanek ;) czyta moje wypociny i przegląda zdjęcia ;) Jesteście kochani ;)

(I want to thank everyone for so many visits, comments and everything thus :) I'm glad that someone besides my friends;) read my scribble and photos;) You are loved;) )






If you're on my blog leave a comment, 
thanks :)

28 komentarzy:

  1. śliczny sweterek . Zapraszam . Spodoba ci się mój profil - obserwuj go. ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ;) Zapraszam do mnie ;) http://swiatniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely darling! would you like to follow each other?:X
    Fashionspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwa RapLejdi......groźnie...seksownie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ani RapLejdi, ani groźnie, ani seksownie ;)

      Usuń
    2. Czyli jak.....moja interpretacja może odbiegać od zamierzonego efektu. Oświeć mnie....???

      Usuń
    3. haha ;) po prostu zwyczajnie ;) ani seksownie ani groźnie, zwyczajnie ;) ale bardzo dziękuję ;) bo twój komentarz odebrałam jako komplement :)

      Usuń
  5. me gusta mucho te sigo desde ya!!
    besitos!!
    http://leisceglie.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te chustki przewiazane na glowie, tylko cos nie moge takiej dla siebie znalezc:/
    Pozdrawim!

    OdpowiedzUsuń
  7. I like your red head band, looking nice on that :)
    It suits the red top...

    Wanna follow each other?
    Follow me at
    www.arikayasmine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. What a lovely outfit, you are simply gorgeous!
    I recently did a review on a pretty Lulu’s dress and would love it if you can stop by and check it out, thanks so much!
    JustTututiny

    OdpowiedzUsuń
  9. Set Fire to Rain.... Oh I LOVE ADELE, I love her and her song to this tittle.
    You look fabulous!!!! kiss from Bali....
    http://sepatuholig.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!
    If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  11. I mean I start following you, wait for you to follow back!

    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  12. Honey followed you right now on GFC! Follow back and don`t forget to like my Facebook page ;) kisses from Romania :X

    Fashionspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszka pozdrawia Agnieszką :) i zimnu mówimy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawie, ogolnie fajny blog :P

    Pozdrawiam,
    modishYou

    OdpowiedzUsuń
  15. a to chyba ze nie chodzisz to inna sprawa ;))

    ale super wygladasz ;)) pasuja Ci te kolory :DD

    OdpowiedzUsuń
  16. you look great on red and thanks a lot for stopping by me!
    Keep in touch!
    xoxo
    Faby

    OdpowiedzUsuń
  17. Przy zmienności pogody ciężko się dostosować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna opaska :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. diynoproblem.blogspot.com

    -

    facebook.com/TwojSwiatKobiet


    ZAPRASZAM :)
    PS Małe rozdanie na wiosny wywołanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam połączenie czerni i czerwieni. :)
    Może masz ochotę zaobserwować się nawzajem? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tą stylizację lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń