Follow my blog with Bloglovin

13 kwietnia 2012

Malutkie nowości

Witajcie ;) Dziś bez zestawu. W zamian za to chce pokazać Wam, moje drogie Panie, kilka rzeczy, które w ciągu kilku dni wpadły do mojej szafy. 





Zacznijmy od marynarki/narzutki, którą kupiłam w sh za całe 2 zł. Urzekł mnie jej perłowy kolor oraz plisy przy  klapach/kołnierzu 




Drugą z rzeczy jest sweterek, który dostałam w prezencie od jednego z małych butique'ów znajdujących się w moim mieście. Zakochałam się w jego pięknym koralowym kolorze oraz koronce na ramionach.



Tę prostą a zarazem śliczną sukienkę znalazłam na allegro . Bardzo spodobał mi się jej kolor i krój, który mam nadzieje trochę schowa moje obfite kształty ;)




A na koniec trampki, które kupiłam w pepco za jedyne 9,99 zł . niestety w pepco w moim mieście były tylko dwa kolory, a z tego co wiem w sprzedaży był tez pomarańczowy, który również bym przygarnęła; )


To na tyle. Miłego wieczoru ;*

3 komentarze:

  1. świetny sweter z koroną :) mam identyczny tylko,że brązowy! :) bardzo ładnie pewnie w nim będziesz wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne rzeczy;0 trampki są słodkie, a cena powalająca, chyba muszę się wreszcie wybrać do Pepco;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się podoba kurteczka :P

    OdpowiedzUsuń