Follow my blog with Bloglovin

29 kwietnia 2012

Hollaback Girl

Boże, jak ja uwielbiam kawę, mogłabym pić ją hektolitrami, ale nie za dobrze wpłynęłoby to na moje zdrowie i organizm ;) no cóż dlatego staram się ograniczać do 2-3 dziennie.Właśnie przy pisaniu dla was tej notki rozkoszuje się smakiem takowej;)


a dla Was wszystkich mam zestaw sprzed hm chyba tygodnia. Wiele z Was pisało mi, abym dodawała bardziej kolorowe outfity, mam nadzieje, że taki jak na razie będzie zadowalający, no ale nadchodzi taka pora w ciągu roku, kiedy staram się odkładać ciemne ciuchy na dno szafy, a kombinować raczej z tymi bardziej żywymi, albo jaśniejszymi, nie zawsze mi się to udaje, ale naprawdę się staram :)

Na sobie miałam tunikę, która bardzo lubię, za kolor i materiał z jakiego jest wykonana, bo jest lekka i przewiewna, do tego szare legginy, które miałyście okazje już tu widzieć, jak dobrze pamiętam to nabyłam je w Reporterze.Jako dodatki wybrałam małą, czarna 'chanelkę', okulary przeciwsłoneczne, żółte bransoletki, srebrny wisiorek z dużym kamieniem, który jest własnością mojej mamy i oczywiście żółte, neonowe trampki z Pepco, jak pewnie już zauważyłyście prawie wcale nie chodzie w szpilkach koturnach itp itd, bo po prostu nie lubię się męczyć. U mnie na samym szczycie zawsze będą baleriny ;)

A tak na marginesie, wszystkim Wam życzę miłej majówki ;) Wypoczywajcie, relaksujcie się, ładujcie baterie ;)










+ bonus - Nela ;)




If you're on my blog leave a comment.
I invite you to my facebook. Click 'I like it'


13 komentarzy:

  1. Wyglądasz ślicznie! Chciałam kupić te trampki, ale 'mój' rozmiar był na mnie za mały, a o rozmiar większe były za duże. Śliczna tuniczka!
    A kotek? Genialny! Uwielbiam kotki. Sama mam jednego :D / I co, kupiłaś ramoneskę :)?

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! You're cute, and I love your hair, is great!

    XoXO

    OdpowiedzUsuń
  4. great top honey, i really love it!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty uwielbiam kawę, a ja koty! Wspaniały pupil! ;)) Co do stroju cieszę się, że postawiłaś na kolory! ;)) Prezentujesz się ślicznie w takim koralowym odcieniu, koniecznie, ale to koniecznie sięgaj częściej po nie do szafy ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam GWEN!
    a Tobie świetnie w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie ci w tym kolorze ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna bluzka i okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka kicia :)

    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  10. reply: Thank you so much! You're pretty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Ci do twarzy w tym kolorku.... i strasznie mi się podobają Twoje włoski :))) Super :)

    OdpowiedzUsuń